top of page

4 קושיות בנוגע לברכות חג ללקוחות




1. האם מתכננים?

2. איזו ברכה?

3. מתי לשלוח או לפרסם?

4. איפה?


1. אם לא, מה הסיבה?

אולי אם תמשיכו לקרוא הלאה תשנו את דעתכם אם כן, המשיכו הלאה


2. עדיף שהברכה תהיה עם מסר מעניין:


א. התוכן

- כשמדובר בחג "גדול" כזה שכולם נוהגים לשלוח "סתם" חג שמח בצורה לא אישית, עדיף תמיד לתת ערך מוסף שאתם נותנים ללקוחות. ממליצה לחבר בין ערכי העסק שלכם והמסרים שלכם לבין הברכה.


- מבצע מיוחד שלכם לקראת החג - הצעה ייחודית. לדוגמא מאמנת יכולה להציע פגישת "ביעור חמץ אישי" מעין פגישת היכרות ממוקדת ללקוחות חדשים.


- מוצר ייחודי שאתם משווקים במיוחד לחג לדוגמא תפריט פסח למי שעוסק

בקייטרינג, קולקצייה חדשה למעצבות האופנה וכד'


ב. העיצוב

- בעצמכם: power point, canva.com, מדפי הנחיתה שלכם

- עם מעצב/ת גרפית


3. התזמון תלוי בסוג הברכה:

- מסר טקסטואלי - כשבוע לפני החג, כדי לא ליצור עומס לפני היומיים האחרונים שכולם שולחים


- מבצע לקראת החג - כ3-4 שבועות לפני.


- מוצר ייחודי לקראת החג - כשבועיים לפני


4. היכן לפרסם?

- פייסבוק - דפים שלכם וקבוצות רלוונטיות

- רשימת תפוצה למי שיש

- ווטצ אפ - בשידור/רשימת תפוצה

- אתר אינטרנט אם יש לכם / בלוג

- לפעמים יש לקוחות שנרצה לשלוח להם ברכה אישית. יכול להיות שהם יקרים מיותר לליבכם, עברו אירוע משמעותי, יש לכם יחסים מיוחדים יותר וכד'


בהצלחה, וחג שמח




3 views0 comments
bottom of page