top of page

גם את רוצה לנפץ את תקרת הזכוכית?




ם את מרגישה שהיית רוצה לנפץ את תקרת הזכוכית שלך? הרבה בעלות עסקים משתמשות במינוח הזה. הן מתכוונות שהן מרגישות שמשהו תקוע, עוצר אותן, עוצר בעדן מלפרוץ. מלהגיע למשהו הרבה יותר גדול. כולן היו מוכנות לשלם אגב, הרבה כסף כדי לגלות מהו הדבר הזה. אני יכולה לחסוך לכן כסף יקר ועוגמת נפש, ולעזור לכן להפנות את המשאבים היקרים הללו: הכלכליים והנפשיים היישר לפתרון: שנו את התפיסה! זה לא זבנג וגמרנו, לא מנפצים תקרה עם פטיש ופתאום נהיים בעלת עסק שעובדת בהיקף שהיא רוצה. אלא, מבינים שזה תהליך צמיחה. ותהליכים אפשר להאיץ קצת אבל לא לדלג מעל שלבים חשובים בהתפתחות, בהתנסות, בצבירת הניסיון, בבשלות. לאט לאט זה נהיה מהר יותר ויותר. אז מה כן? להיות עדכנית: 1. מקצועית - בתחום שלך 2. עסקית - בניהול העסק כלומר: השתלמויות, קריאת חומרים, צפייה בסרטונים קריאת ספרים השתתפות בכנסים, קורסים, השתלמויות, מועדונים, קבוצות, השקת מוצרים ושירותים חדשים, עיבוי החומרים השיווקיים ועוד. מה שמתאים לך לאופי, לתחום ולכיס שלך היום.

כל מי שעוסקת במלאכת הזריעה הזו, צריכה לדעת בוודאות שלאחר הזריעה מתחילים לצמוח עלים, אח"כ פרחים ואז פירות. הזריעה עלולה להתיש, לתסכל, לגרום לחוסר אונים וחוסר וודאות לא סתם כתוב בתהילים "הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו" המתמידים תמיד זוכים בפירות הכי טובים וכשמגיעה העונה, קוטפים את הפרי, והוא מתוק! אל תשכחו להנות מהפירות הללו בדרך, להודות, ולהמשיך לזרוע את הגרעינים של אותן פירות, שוב ושוב, כי ככה זה בטבע. אני יודעת, גם אני זורעת, כל הזמן... לפעמים בדמעה לפעמים ברינה.

מוזמנות לעשות יחד איתי קפיצת מדרגה השנה, נזרע זרעים טובים ונחרוש טוב טוב: כנס חצי יומי לנשות עסקים בתחום הלייפסטייל: https://styleguide.ravpage.co.il/kenestylerinat קבוצה להתרחבות עסקית במשך 5 חודשים:https://www.rinatburg.co.il/kfitzatmadrega

לצפייה בסרטון: https://www.facebook.com/rynt.bwrg/videos/2501032446580755/


2 views0 comments
bottom of page