top of page

5 טיפים חשובים לכל מי שמנהל רשימת דיוור

כחלק מהמהלכים השיווקיים שלנו עם הוצאת מוצרים דיגיטליים ובכלל, אנו נעזרים במדריכים ומתנות, וזה נהדר, כי כך יותר אנשים יכולים להכיר אותנו ולהתחבר לחומרים שלנו ואלינו. יחד עם זאת, רוצה להסב את תשומת ליבם של כל מי שמתנהל עם רשימות דיוור. כותבת מילים אלו בעקבות מקרים ששמעתי. אז כדאי מאוד מאוד לקרוא. מוגש כשירות ומתוך שליחות להתנהלות עסקית תקינה, וכנגד קומץ סחטנים שקיימים בשוק.

רק אור מגרש חושך...

חוק הספאם בישראל מאפשר פרצה לאנשים להרשם לרשימות דיוור ואח״כ לדרוש כספי פיצויים על כך שהם נרשמו...הם מנצלים את חוסר ידיעת החוק של בעלי העסקים, אז החלטתי ליידע בכל מה שאני יודעת בעניין, על מנת להקטין את הסיכון שיקרה לכם דבר כזה.

אם כי, שימו לב זה אינו ייעוץ משפטי:

1. בכל מקום בדפי הנחיתה או באתר האינטרנט בו אתם מציעים לקבל מכם דבר מה כגון מדריך או סרטון מתנה או כל מידע אחר, מומלץ לוודא שיש את הרובריקה בה הלקוח מסמן V: אני מאשר/ת קבלת דיוור ופרסומת מ... (השם שלכם), אני מאשר/ת את התקנון. 2. בסוף דף הנחיתה לציין: ההרשמה כפופה לתקנון (עם לינק לתקנון). 3. יש לפעול עם פלטפורמת דיוור מקצועית, בה בכל מייל יש אפשרות הסרה. 4. במיילים שאתם מציעים דבר מה למכירה כתבו בשורת הנושא את המילה פרסומת. 5. חברו תקנון והכניסו אותו לאתר שלכם. גם אני חיברתי תקנון בסיועו של עורך דין, חבר יקר, שלא רוצה לפרסם את שמו, אבל כן מוכן שתקבלו השראה מנוסח התקנון ותוכלו להעזר בו לטובת יצירת תקנון משלכם בעסק. מצרפת לינק לתקנון https://www.rinatburg.co.il/%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%95%D7.... דוגמא לדף נחיתה כזה : https://rinatburg.ravpage.co.il/joinrinatburg קרדיט לתמונה- Maya Herlinger



17 views0 comments
bottom of page