ייעוץ אישי
להרחבת העסקים והתודעה
ב- 4 עיניים
לפעמים נדרשת נגיעה אישית בעסק עין מקצועית שתיתן לכם עוד מבט,
עוד עצה, עוד מסלול התפתחות.
במסגרת תהליך הייעוץ נעבור 3 שלבים עיקריים.
יחד ניצור את כל חלקי העסק לכדי יחידה הרמונית העובדת יחד
בין אם אתם מקימים עסק חדש
ובין אם הגעתם כדי לעשות קפיצת מדרגה משמעותית עם עסק קיים.
ייחודיות הייעוץ העסקי שלי היא בשילוב בין החומר לרוח.
אני מאמינה שרק כאשר משלבים בין השניים ניתן להתפתח בצורה מואצת וקלה
אימון תודעתי
תוכנית שיווקית
הגדרות אסטרטגיות
הגדרות אסטרטגיות
הגדרות אסטרטגיות
מה כוללות ההגדרות ?
-
יחד נבחן וניצור את קו המוצרים או השירותים שלכם, כולל פיתוח מוצרים חדשים - מוצר פיזי, שירות, סדנה, הרצאה או קורס ייחודי משל עצמכם
-
ננסח חזון עסקי מדויק לכם, כזה שיעזור לכם להעניק את כל המתנות שלכם לעולם
-
נאפיין את קהלי היעד המדויקים לכם מצד אחד, ומצד שני נדאג לא לפספס אף קהל יעד רלוונטי לכם כיום.
-
נגדיר את הייחודיות והבידול שלכם
-
נחשוב יחד על המיתוג העסקי, הכולל שם, הגדרה, סולגן, אייקון גרפי וצבעוניות.
-
ובשורה התחתונה נציב מטרות ויעדים שיסללו לכם את הדרך להצליח עסקית גם ובעיקר, אחרי שנסיים את תהליך הייעוץ.
המצפן של העסק
הגדרות אסטרטגיות יוצרות סדר ובהירות עבורנו בעלי העסק, והן עבור הלקוחות שלנו.
כשמגדירים את המוצר או השירות באופן מדויק, קל יותר לדבר אותו, לכתוב אותו, לשווק ולגייס לקוחות טובים!
בזמן תהליך יצירת ההגדרות, אנו נחשפים לעוד רעיונות, קהלים וצרכים ומוצאים את עצמנו מדייקים גם את קו המוצרים עצמו,
בין אם להוסיף מוצרים חדשים, או להוריד מהקו מוצרים שכבר אינם משרתים אותנו יותר
תשתית שיווקית
כל מה שמייצג את העסק שלכם ברשת
האינטרנט ובעולם הפיזי.
מה הגולשים מוצאים כשמחפשים אתכם באופן אישי?
או את השירות שאתם מספקים?
לדוגמא אתר האינטרנט שלכם, הדף העסקי
אסטרטגיית תוכן
איך אתם מספרים את הסיפור שלכם? איך אתם מעבירים את מה שאתם מאמינים בו?
מה שחשוב לכם? איך אתם נוגעים בליבו של הלקוח?
אסטרטגיית התוכן תקבע איזה תוכן לכתוב או לצלם, באיזה ערוץ ובאיזו תדירות.
לשם יצירת נוכחות ופיתוח אהדה, כדי להפוך גולשים ללקוחות
אפיקי שיווק
איפה נעביר את אסטרטגיית התוכן?
דרך אפיקים שיווק דיגיטליים ומסורתיים
תוכנית שיווקית
לשיווק יש שני תפקידים מרכזיים בהצמחת העסק:
-
שר החוץ - הסברה וחשיפה של המוצרים והשירותים שלנו בפני העולם
-
שר הפנים - ליטוש ובחירת המילים המדויקות שיעזרו לנו להעביר את המסרים המדויקים ללקהל הלקוחות הפוטנציאלים הטובים שלנו, ולהסביר מי אנחנו ולמה דווקא אנחנו תוכנית שיווקית טובה כוללת 3 מרחבי עבודה:
אימון תודעתי
הצמחת העסק מביאה עימה לרוב תחושות לא פשוטים, סיטואציות שחדשות לנו ולא תמיד נוחות. ולכן, העסק מהווה עבורנו מקור
להתמודדות עם:
-
הפחדים שלנו,
-
חוסר הבטחון
-
ובעיקר עם תחושת אי הוודאות.
רובנו המוחלט (העצמאיים והעצמאיות) בוחר לעסוק במקצוע שאהוב עלינו. בעיסוק שמאפשר לנו לבטא את הכישורים שלנו, והחוזקות. פעמים רבות העסק נולד מתוך תחביב. עיסוק שהפך לעסק, מה שמאפשר לנו לבוא לידי מימוש והגשמה דרך העסק.
הגשמה אישית ורווח כלכלי
השילוב הזה של רצון להגשמה וצורך בהכנסת כסף הביתה נותן לנו סיבות מספיק חזקות כדי לצמוח אישית.
אני מצאתי שכאשר מרחיבים את התודעה ואת גבולות האפשר שלנו, אנו יוצרים מציאות שעוזרת לנו למלא את שני הצרכים החשובים הללו: הגשמה אישית ורווח כלכלי.
למעשה אלו שניים שהם אחד:
העלאת הערך
- הערך העצמי
- הערך הכלכלי.
במהלך המפגשים אנו נשוחח ונפעיל את המיינד כדי להרחיב את התודעה ומתוך כך להתפתח עסקית ואישית.
העסק הוא גם או קודם כל (תלוי בזווית הראיה) שלנו מקור להכנסה כספית, אך גם (או בעיקר) מקור להעלאת הערך העצמי שלנו.
לפעמים אני חושבת לעצמי, שהעסק בכלל, הוא "רק תירוץ".
תירוץ להתפתחות אישית.