הרבה פעמים שואלים אותי מה הסוד להתמדה בעסק, איך אפשר להמשיך ולעשות גם כש...
מצב הרוח לא משהו,
היינו בחופשה וקשה לנו לחזור,
היינו בחופשה וכעת צריך לנוח...
יש לי חלומות גדולים ואני לא יודעת איך להתחיל
ובעיקר איך להמשיך ליצור ולשווק כשאי הוודאות חוגג ואני לא באמת יודעת כמה לקוחות יגיעו בחודשים הקרובים...
אז אענה בכמה רמות:
- במשפט אחד:
פשוט לעשות. לחלום את זה, לדמיין את זה קורה, לשאול את עצמי שאלות, להוריד לנייר את התשובות ומשם להתחיל לעבוד בשטח וליצור מציאות עסקית.
- ובכמה משפטים:
תכנון "בחומר":
פסח הסתיים לו ויש כמה נקודות חשובות לפנינו בחודשים הקרובים.
הכנתי עבורך 8 שאלות חשובות + כמה מועדים בזמן שכדאי לחשוב עליהם ולתכנן את הפעילות:
8 שאלות
1. מהם המועדים החשובים לך בחודשים הקרובים?
2. איזה צורך את מזהה בקרב אחד מקהלי היעד שלך שהיית רוצה לתת מענה בקרוב?
3. איזה מוצר חדש בא לך להעז ולהשיק?
4. איך את יכולה להגדיל את ההשפעה שלך?
5. איך את יכולה להגדיל את הרווח שלך?
6. מה את עושה עבור עצמך? כדי שתוכלי להכיל את כל השפע שאת מזמנת?
7. שלישון ראשון של שנת 2019 עבר – עשי סיכום של המכירות - האם עמדת ביעדים?
8. מהם היעדים לשני השלישים הנוספים של 2019: · מאי – אוגוסט
· ספטמבר – דצמבר
מועדים בזמן:
שבועות: בעלות קייטרינג, מעצבות, בעלות חנויות ואתרי מתנות: מקווה שכבר הכנתן את תפריטי וקטלוגי החג הלבן. אם עדיין לא הספקתן, אז למה אתן מחכות? דחוף להתחיל, ו...לסיים.
החופש הגדול: כל מי שנערכת להיות עם ילדיה בחופשה, מומלץ לפזר את צפי ההכנסות ל9 חודשים ולא 12 (חודש אוגוסט, חגי תשרי ופסח – לא תמיד מניבים הכנסות למי שלא עובדת עם ילדים בפן העסקי שלה)
ראש השנה: חל השנה ב 29.9.19
רוצה לצאת עם מוצר חדש ולהשיק לפני החגים? השנה זה אפשרי.
אם את עסק של שירותים, חשבי על מוצר פיזי מעניין שיכול להתכתב עם התועלות שאת מעניקה ללקוחותייך, מוצר שמעביר את אחד או יותר מערכייך החשובים.
לדוגמא, אחד הערכים החשובים שלי היא מודעות עצמית, וזו הסיבה שיצרתי את ערכת קלפי זרעי קסם – על כל קלף, הצהרת התפתחות. רוצה לקרוא עוד על ערכת הקלפים? לחצי כאן
את הצהרות ההתפתחות הללו אני יוצרת מזה כמה שנים באמצעות תרגיל נקודת העיוורון.
מעוניינת להכיר את התרגיל על כל שלביו? לחצי כאן
הכנתי לכן במתנה את שלבי התרגיל + דוגמא.
רוצה לצאת עם סדנה או קורס לאחר החגים?
זה הזמן לתכנן אותו הן מבחינת התכנים והן מבחינת הפן השיווקי.
יוצרים ראשי פרקים, יוצקים תוכן, מכינים פרסום – פלאייר דיגיטלי, דף נחיתה, פוסטים, לעיתים גם פלאייר פיזי ומשווקים.
את רוצה למלא את הקליניקה, הסטודיו, היומן?
מקווה שיש לך לפחות 3 ערוצי שיווק פעילים באופן תדיר וכן אסטרטגיית תוכן באמצעותה תפיצי את כל המסרים שלך. לרשימת ערוצי השיווק ואסטרטגיית התוכן, לחצי כאן
תכנון "ברוח":
שאלה מרכזית אחת:
אילו משאבים מנטליים את מרגישה שאת צריכה על מנת להוציא לאור את התכנון?
רשמי לעצמך (כגון: אומץ, מוטיבציה, כושר התמדה, התלהבות, תחושת מסוגלות ועוד)
כעת הזכרי בהצלחות האחרונות שלך בתחום העסקי ובכלל, בררי אילו איכויות מנטליות נכחו שם?
אילו תכונות שלך הבאת לידי מימוש?
לדוגמא בעלת עסק שהעבירה הרצאה מוצלחת, תכתוב לדוגמא שהיא הביאה לידי מימוש את היצירתיות שבה בהכנת התכנים, את האינטואיציה, את יכולת החיבור שלה לאנשים, את הרהיטות והאומץ לעמוד מול קהל.
כשאני נזכרים בתכונות שעזרו לנו להצליח באירועים חשובים בעבר, אנו כמו "מקימים אותם לתחייה" רגע לפני שאנו מתחילות משהו חדש, בו אנו נזקקות לכוחות הללו.
ומי שמעוניינת להרחיב משמעותית את העסק, מוזמנת לקרוא על הקורס הבא: לפרטים נוספים לחצי כאן
Comments