בהתחלה חשבתי שזה מקרי, לקוחה אחת שכזו, ואח"כ עוד אחת כזו - עדיין משאיר את זה מקרי.. אבל כשראיתי כבר כמות גדולה שכזו, הבנתי שיש כאן משהו מעניין. בעלות עסקים (מניחה שגם גברים, אבל זה קרה עם נשים...) שמצליחות למלא הזמנות, למלא יומן, סדנאות, להגשים חלומות (ולא הקלישאה, אלא ממש לחלום - לזמן, לדמיין את זה ולגרום לזה לקרות) - מצליחות באופן משמעותי יותר עם העסק שלהן - מבחינת זמן, קצב וכמות. אבל, זה לא ה - דבר שהפתיע אותי, אלא הדבר הבא שמשותף להן: הן נשים מרוצות! כולן בעלות הכרת תודה אמיתית. ללקוחות שלהן, למשפחה שלהן, לתהליך שהן עוברות (גם אם הוא מלווה בכאבים, ורבות מהן באמת סבלו), לחברות הקבוצה שלהן, לשפע שיש להן, גם אם הוא "קטן" בהתחלה למילה טובה, לזימון טוב. הן פשוט מרוצות! רואים את זה על הפנים שלהן, שומעים מהן את זה זה באמת "נשפך" מהן החוצה. וזה כל כך ממלא, לא רק אותן, אלא את כל מי שמסביבן. ולא שאני אוהבת לסיים פוסט במשהו מבאס, אבל מסתבר שלכל מטבע באמת יש שני צדדים. יצא לי לפגוש גם את הצד השני. את הלא מרוצות! לא מרוצות מהקצב, מהכמות, גם לא מהלקוחות שלהן תמיד ימצאו מה לא טוב ולמה אחרים לא בסדר. והקטע? כשבחנתי את זה... הרבה מהן לא ממש מצליחות בעסק שלהן, לפחות לא מהר כמו המרוצות. אז כדי לסיים את בנימה חיובית ואופטימית - מצאתי זווית חיובית גם ב"לא מרוצות" כלומר - מי לא כדאי לנו להיות. וברור לכל אחת שאפשר לשנות כל דבר בכל רגע נתון (אם את אחת מהלא מרוצות). ומה אני לוקחת לעצמי ויכולה להמליץ גם לך? תהיי מרוצה: 1. תכירי תודה אמיתית יום יום: על מה שיש לך, על מי שאת, על מה שהחיים מזמנים לך. 2. תעשי זימונים על כל מה שאת רוצה להשיג בעסק שלך 3. תלטשי את ההוויות שלך לפי אותה "אחת" שאת רוצה להיות - הגרסה הגבוהה שלך. 4. תזכרי שהודיה - מובילה לעודיה.
ודרך אגב, זה מוכח מחקרית, מצרפת לכן כמה דפים מהספר שלי "על כוחות ולקוחות" בעניין. מילים ותרגילים וכן קלף שאפשר להחזיק צמוד ללב. יום נפלא
Comments